niedziela, 14 kwietnia 2013

Fartuszek kuchenny

Nareszcie przyszła!!! 
Upragniona i wyczekiwana bardzo długo wiosna 
raczyła w końcu zawitać i do nas 
- wprawdzie pogoda dalej nas nie rozpieszcza i wczoraj była bardzo kapryśna
zgodnie z resztą z przysłowiem
"kwiecień plecień, wciąż przeplata
trochę zimy - trochę lata!"
ale co tam - ważne, że już jest!!
.....
Mam poczucie wielkich zaległości porządkowych a doba nie chce się rozciągnąć, ups... trzeba przyśpieszyć obroty.
.......

 Już dawno miałam ochotę uszyć sobie kuchenne gadżety, szczególnie że udało mi się kupić piękny kawałek materiału.
Na pierwszy ogień - fartuszek.



Uszyłam wg formy z tej strony, ale zrobiłam trochę swoją wersję :-)

Jestem zadowolona :-).

Pozdrawiam Was cieplutko i wiosennie!!!   

16 komentarzy:

  1. Extra fartuszek :)), no i fajniutki materiał - chyba bym go nie zdejmowała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu! I świetnie się go szyło, materiał całkiem fajny :-)

      Usuń
  2. I masz rację, że jesteś zadowolona, bo fartuszek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się podoba :-)

      Usuń
  3. piękne:) oj przydał by mi się taki w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milutki, aż się chce gotować i piec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - no i od razu piekłam ciasteczka :-) ..
      miłego dnia:-)

      Usuń
  5. Fajny i bardzo pasuje w kuchenne. klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczka, nowy fartuszek, no no iście wiosennie;))))) lubię takie materiały;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uau! Ficou incrível, amei amei. Parabéns pelo sucesso do projeto e pelo blog também, com certeza vou curtir muito. Grande abraço!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado! :-)
      Estou feliz por você gostar do SE e
      're ficar por um longo tempo;
      Estou muito satisfeito
      Beijos

      Usuń
  8. Piękny fartuszek! ... a ciasteczka... zostały jeszcze? czy wszystkie chłopaki już zjedli? bo chętnie bym skosztowała ☺ mniam ! ♥

    Miłego wiosennego tygodnia!

    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń
  9. I SŁUSZNIE, ŻE JESTEŚ ZADOWOLONA. PIKNY CI ON PIKNY

    OdpowiedzUsuń