niedziela, 24 marca 2013

Wyniki mojego candy ;-)

No nadszedł ten dzień - bardzo się cieszę, choć jednocześnie trochę mi smutno, bo obdarować mogę tylko jedną osobę ;-)

Słoneczko świeci, a zza wiosennego okna ...
 ...woła nas nasza psina - Tajga 
(60 kilogramów przytulania, hi.. hi..)
 

Przedłużam jak mogę, ale... żołnierz się niecierpliwi...

 ta-dam...

małe rączki Młodszego wylosowały Anulkę  
i do niej wędruje króliczkowa rodzinka ;-)
 Gratuluję!!!
 ...
... no dobrze - jeszcze dwie osoby -
dla nich niespodzianka - pocieszanka
 

Prześlijcie Kochane adresy na maila ;-)
 .......

Bardzo miło gościć Was wszystkich Kochani 
na moim blogu 
- mam nadzieję, że zostaniecie ;-)

A niedługo kolejne Candy - a co tam....

25 komentarzy:

  1. Weszłam z kawusią z rana poczytać nowinki a tu taka wielka niespodzianka dziękuje dla dzielnego żołnierza, przesyłają moje córki buziaka dla niego, już się cieszą;)))))60 kilo szczęścia jest cudowna! i muszę pochwalić wiosenne okno-bajeczne(bez podlizywania)
    dziękuję Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę ;-) proszę o adres pocztowy na maila barbarasosna74@gmail.com

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej anulek :) Basiu dziękuję za zabawę :) jak spojrzeć na Twoje okno to już prawdziwa wiosna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję ;-) Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się więcej ;-)
      miłej niedzieli ;-)

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom. Piesek wspaniały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) dziękuję i miłego dnia życzę ;-)

      Usuń
  4. fajny totoloter.... gratuluje zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam Rodzinkę niedzielnie;-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Może następnym razem;-)
      pozdrawiam cieplutko ;-)

      Usuń
  6. Gratuluję wylosowanym , w tym i sobie ;-)
    Uwielbiam niespodzianki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gapcia ze mnie, szukam adresu i nie znajduję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za miła zabawę, też bym się chciała przytulić do tych 60 kg. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam...;-))
      A na blogu bywam - ostatnia owieczka cudna ;-))

      Usuń
  9. köpeğin ne kadar tatlı.benimde var iki tane kangalım.en güzel dostluklar onlarla.çekilişi kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.fotoğraftaki oğlun sanırım.çok tatlı maşallah.öpüyorum onu.sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)
      Tak na foto mój młodszy syn ;-) dzielnie mi pomaga ;-)
      buziaki ;-)

      Usuń
  10. Moje pierwsza wygrana w candy. Bardzo dziękuję a w szczególności osóbce, która losowała :)Dane już wysłałam.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po naszej stronie ;-)

      Usuń
  11. Che bella la finestra decorata e tutto il resto!!!
    Sai? Proprio oggi ho realizzato una gallina di stoffa , appena posso faccio il post è semplice da realizzare !!!!
    Bacioni,
    Monica.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!
    Gratuluję Zwycięzcy Candy i Wyróżnionym !!!
    Bardzo fajne zdjęcia z losowania! Miło oglądać Twój blog!
    Pozdrawiam pa

    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;-) Może następnym razem ;-)

      Usuń
  13. Wczoraj dostałam paczuszkę. Ogromną niespodziankę sprawiłaś mi tym cudownym króliczkiem. Dzieci są zachwycone. Stoi już na honorowym miejscu w sali. Dziękuję jeszcze raz za takie piękne prezenty.
    Życzę Tobie oraz Twojej rodzinie zdrowych i wesołych świąt i oczywiście bogatego zajączka:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja również Wam życzę spokojnych i rodzinnych świąt!!;-)

      Usuń