wtorek, 26 marca 2013

Wymianka wielkanocna w KTM

 Dzisiaj listonosz przyniósł pakę dla moich chłopaków
 
robiłyśmy swoim dzieciaczkom niespodzianki.
Ja tworzyłam dla Kubusia i Grzesia od  AnEvelin Prze 
a Ona dla moich chłopaków Marcina i Wojtka...
Młodszy właśnie wrócił z urodzinek przedszkolnych, jeszcze jako spiderboy (błyskawicznie) dopadł paczuszki:


 Piracka podusia momentalnie dopasowana do spania ;-)
a Starszy już czyta ...;-)
Dziękujemy baaaaaardzooooo!
....
No właśnie i jeszcze słodkie czekoladowe jajeczka 
i przepiękne jaja wielkanocne z cekinami - Cudo!  
....... 

9 komentarzy:

  1. Ale fajne te Twoje chłopaki ! :D Cała mama :) I prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .... a prezenty naprawdę ekstra ;-)

      Usuń
  2. Bardzo mi miło że się podoba. Mam nadzieję, że Marcin wybaczy mi brak polotu, ale wszystko co wymyśliłam wydawało mi się nieodpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin już czyta Aniu, a podusia nie opuszczała całą noc Wojtusia ;-)

      Usuń
  3. Świetne prezenty i obdarowani zadowoleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia jest zabójcza - mój ulubiony motyw sówki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtuś też od razu ją polubił ;-)

      Usuń