czwartek, 7 marca 2013

Candy wiosenno - jajeczne!! Zapraszam !!

Wiosna przybywa wielkimi krokami,
licznik odwiedzin się rozkręca
- czas na candy u Barbary!!!


Zasady jak wszędzie:
1. W komentarzu pod postem zgłosić chęć uczestnictwa w zabawie.
2. W panelu na swoim blogu umieścić podlinkowany powyższy banerek.
3. Nieobowiązkowo ;-) dodać do obserwowanych - będzie mi bardzo miło ...;-)
4. Osoby, które nie posiadają bloga - proszę pozostawić adres e-mail.
5. Zgłoszenia przyjmować będę do 23 marca do godz. 23:55
5. Wynik ogłoszę 24 marca.

Wylosowana osoba wygra...

tę rodzinkę ;-)

i wiosenną niespodziankę!!

.......

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do zabawy ;-)!!

.....

Miłej zabawy!!! Powodzenia!!! 

17 komentarzy:

  1. Chętnie zaopiekuję się zajączkową rodzinką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiamy się w kolejce. Kubuś obiecał że zatroszczy się o Twoje zające.

    OdpowiedzUsuń
  3. çok şirinler.hele dişler yok mu! :) sevgiler...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje króliczki mają zdziwione mini. Dokąd nas nasza pani wysyła?
    Mogę im od razu odpowiedzieć. Do mnie;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście gapcia ze mnie , nie sprawdziłam co napisałam... Miało być minki;-)

      Usuń
  5. Ależ świetna rodzinka, chętnie przystepuje do zabawy, pozdrawiam serdecznie Anulek

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za wesoła gromadka, chętnie ja zaproszę do siebie.Pozdrawiam i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! I na pewno zajrzę nie raz ;-)

      Usuń
  7. One są prześliczne i marzy mi się żeby stały się członkami mojej rodzinki :) Dlatego zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością i ja ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) A nuż zajączki przykicają właśnie do nas :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa - Witam u mnie ;-)

      Usuń
  9. Hejka!
    Zajączki bardzo kochane i miło byłoby wygrać hi hi ... nie ukrywam, że w rożnych konkursach mam szczęście - zatem spróbuję i tutaj:)

    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń
  10. Udostępniłam link konkursowy na FB
    atena20@poczta.onet.pl
    Super zajączki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i ja choć nie mam szczęścia do wygranych, lecz może te króliczki mnie polubią. Zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam i niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń