środa, 27 lutego 2013

Tęsknię za wiosną .... ;-)

Pogoda uwielbia ostatnio płatać figle i to jak!
Jeszcze w sobotę było pięknie biało, a od poniedziałku coraz mniej śniegu, więcej wody i nadziei na zbliżającą się wiosnę.

No więc jak je zobaczyłam to nie mogłam się oprzeć:

 
I tak przyniosłam trochę wiosny  do domu...



Jakie było moje zaskoczenie, kiedy po powrocie z pracy czekała paczuszka - od razu wiedziałam!! Mój Królik-talizman!!!!


 
Naprawdę jest cudny - wygrałam go w candy u Darsi  i nie był sam 
- dostałam przemiły liścik i cudne koronki - na pewno się przydadzą 



- Dziękuję Darsi! Dziękuję!!


.............

4 komentarze:

  1. Piękne ujęcia kwiatka..... aż zapachniało wiosną...i nawet przykicał króliczek.... jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty - gratuluję. Kwiaty przepiękne, też tęsknię za wiosną :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, żółte kwiaty, jak słonko, którego brak. Kocham zimę, śnieg, blask, ale tego słoneczka troszkę brakuje.

    Królik zaje.....fajny

    OdpowiedzUsuń