piątek, 1 lutego 2013

Puzderko i doniczki

Dzisiaj odkurzyłam zdjęcia doniczek i puzderko.
 Moje cudeńka,  które powstały późną jesienią:


Doniczki (tradycyjne) zakupiłam na wyprzedaży za grosze - pięknie układały się na nich serwetkowe motywy, a że to ciągle moje początki poeksperymentowałam z równymi wzorami:




Udało mi się również skończyć puzderko 
(materiał pozyskany z opakowania po moim ulubionym francuskim serku - hi..hi...):


I jeszcze mini zestaw - trójpak ;-):


.....................
 
 Nie wiem skąd u mnie taka słabość to tych aniołków:

.....................

Pozdrawiam wszystkich nowo i staro (;-)) odwiedzających ;-))!


4 komentarze:

  1. OOOOOOO TE LAWENDOWE JEST U MNIE. NO WŁAŚNIE SKĄD TE ANIOŁY???

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Anioły fajne są ;):) Ja również uwielbiam ten motyw. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddam za darmo serwetki :)Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Szczególnie te kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń