sobota, 26 stycznia 2013

Mysz i osioł

Naśmiewała się mysz z osła,
 że jest bardzo głupim osłem.
 Na to osioł odrzekł mądrze:
 "Dzisiaj głupim, jutro posłem" 

                                   Michał Radomski


....................

Dzisiaj szycie filcowe przestrzenne (hi..hi..)...
Do końca nie wiedziałam co z tego się urodzi... Tymczasem dzisiaj, tuż po północy pojawił się on .... Osiołek Barnaba:


Dawno, dawno temu dostałam prawie takiego osiołka z prześlicznego materiału w czerwoną krateczkę. 
To był bardzo bohaterski osiołek - oddał swoje istnienie dla nauki ... mojej nauki, gdyż rozłożyłam go na części pierwsze, żeby poznać tajniki osiołkowej anatomii...

Dzisiaj mój Barnaba spotkał na swej drodze Szarą Myszkę i ... od razu ją pokochał - czyż nie jest słodka?



A ona obiecała nigdy się z niego nie naśmiewać...


... i żyją długo i szczęśliwie ;-)

5 komentarzy:

  1. piękna bajka, i dobre zakończenie. Stworki fajnusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! no widzę, że oprócz talentu w filcu itp., to odkryłaś talent pisarski. Dla mnie całość - KLASA MISTRZOWSKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany śliczne:)))))
    Dzięki za odwiedziny i miłe słowo:)))
    Pozdrawiam:)
    a gdzie mogę dodać się do obserwatorów ?????

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogę Ciebie dodać do obserwacji na blogerze :-(
    Osiołek i myszka są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle się prezentują te filcusie ;)

    OdpowiedzUsuń